Lhůta pro vrácení (odstoupení od kupní smlouvy) je dle zákona 14 dní od převzetí zásilky.

Pokud zapomenete nebo z jakéhokoli důvodu nestihnete nám zboží poslat zpět v zákonem avízované 14ti denní lhůtě nevadí.  Do 2 měsícu vám zboží rádi vyměníme.

 

Jak na to?

Ať vrácení nebo výměnu zboží - v každém případě zboží nesmí být nošené, prané nebo jakýmkoliv jiným způsobem poškozené.

Vracejte s originál visačkami, nepoškozeném obale a kopií paragónu (faktury). Zabalte do přepravní krabice s přiloženým a vyplněným lístkem (vidíte níže), který si můžete vytisknout a vyplnit.

 

Co dál?

Po přijetí vaši zásilky, vrácené zboží musí projít reklamačním oddělením na prověření, že je opravdu v pořádku, to je klasický postup. Pak se budeme řídit dle vašich pokynů v zásilce.

Budete se chtít na cokoli zeptat pište/mailujte na info@ daniela-pradlo.cz nebo volejte na telefonní číslo: + 420 731 500 019  a poprosíme mějte připravené číslo objednávky nebo faktury pro rychlé vyhledávání.

Pokud vám nestačíme ten den odepsat, určitě odepíšeme v následném.

Pokud vám nestačíme zvednout telefon vždy voláme zpět.

 

Proč jste od nás nedostala odpověď na mail?

Překontrolujte svou schránku ještě jednou. Mrkněte zda vám naše odpověď nespadla do spamu. Klidně nás neváhejte kontaktovat znovu.

 

Proč vám nevoláme zpět?

Často se stává, že telefonní číslo je momentálně nedostupné nebo obsazené. Pak je třeba zkontrolovat nepřijaté hovory, voláme zpět pouze jednou.

Často se stává, že voláte asi z práce a spojovatelka na druhé straně  nedokáže určit kdo nám volal. V takovém případě zanecháme aspoň vzkaz (nevíme zda se doručí).

Jako další je, že nám voláte z nezobrazeného čísla (to si často neuvědomíte) a to není možné se vám dovolat zpět.

Někdy se nám stává, že na druhé straně telefonu nám tvrdí, že nevolal(a), pak je možné, že jste volali z jiného mobilu.

Níže vidíte KE STAŽENÍ, můžete si stáhnout, vytisknout a před vložením do balíku vyplnit dotazník pro vrácené zboží.

Žádná položka